Президент:

Адміністрація:

Президент:

Адміністрація:

Президент України

​У Запоріжжі відбувся тренінг для працівників психо-медико-педагогічних консультацій у рамках соціальної програми Марини Порошенко

10 Лютого 2017 - 16:23

​У Запоріжжі відбувся тренінг для працівників психо-медико-педагогічних консультацій у рамках соціальної програми Марини Порошенко

8-10 лютого у Запоріжжі, в рамках соціальної програми дружини Президента України Марини Порошенко, проходив третій етап спеціалізованих тренінгів «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи. Результати». Навчальний курс пройшли 75 фахівців психолого-медико-педагогічних консультацій Запорізької області, де з липня 2016 року Благодійний Фонд Порошенка спільно з Міністерством освіти і науки України реалізує експериментальний проект по впровадженню практичної моделі інклюзивного освітнього середовища.

За словами Марини Порошенко, кожна дитина – унікальна і  неповторна,  і відмінності чи інвалідність – це не вирок на все життя.

«Інклюзивна освіта, своєчасний психолого-педагогічний супровід та ефективні корекційно-реабілітаційні заходи – це шанс дитини стати паралімпійським чемпіоном, відомим науковцем, культурним діячем або навіть – Президентом, як 32-ий Президент США Франклін Рузвельт, який був прикутий до інвалідного візка», - зауважила дружина Президента.

Марина Порошенко подякувала тренерами, учасникам, представникам усіх дотичних структур і установ за роботу над тим, щоб інклюзивна освіта в Україні стала престижною та стояла на захисті прав, свобод і рівноправ’я кожної людини.

Залучивши до роботи провідних українських та зарубіжних експертів у  сфері освіти дітей з порушеннями розвитку, Благодійний Фонд Порошенка розробив інструментарій індивідуальної та командної роботи для поглиблення професійних вмінь та навичок корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби, що спричинені порушеннями розвитку та інвалідністю.

У ході триденного тренінгу досвідчені тренери-практики в галузі психолого-педагогічного супроводу провели прикладні заняття з комплексної підтримки фахівцями ПМПК шкільних педагогів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами за індивідуальними програмами розвитку (ІПР), розглянули технологію індивідуального планування та механізми ефективних ІПР.

Головною метою теоретико-практичного процесу є надання знань, які дозволять максимально ефективно допомогти розкрити потенціал здібностей особливої дитини для опанування шкільної навчальної програми та здобуття у майбутньому професії, і як наслідок стати повноцінним учасником українського суспільства.

Учасники тренінгу також отримали інформацію щодо нормативно-правової бази у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами та відпрацювали формат тісних взаємовідносин між спеціалістами ПМПК та батьками дітей, які потребують додаткових корекційних та освітніх послуг.