Протягом січня – лютого 2021 року до Управління доступу до публічної інформації Департаменту з питань звернень громадян (далі – Управління) надійшло 737 інформаційних запитів.
З 1 січня по 28 лютого 2021 року за категорією запитувачів отримано запитів:
- 611 (82,9 відсотка) – від фізичних осіб;
- 105 (14,2 відсотків) – від юридичних осіб;
- 21 (2,9 відсотка) – від громадських організацій.
Протягом лютого 2021 року надійшло 400 інформаційних запитів:
- 346 (86,5 відсотка) – від фізичних осіб;
- 49 (12,3 відсотка) – від юридичних осіб;
- 5 (1,2 відсотка) – від громадських організацій.
Окремо зазначаємо, що впродовж лютого 2021 року опрацьовано 49 запитів від представників засобів масової інформації.
За формою надходження протягом звітного періоду отримано інформаційних запитів:
- електронною поштою – 352 (88 відсотка);
- поштою – 46 (11,5 відсотка);
- телефоном – 2 (0,5 відсотка).
Серед загальної кількості запитів, отриманих у лютому 2021 року, 298 (74,5 відсотків) розглянуто в межах компетенції Офісу Президента України, 102 (25,5 відсотків) надіслано до належних розпорядників інформації та передано до профільних структурних підрозділів Офісу Президента України для опрацювання в установленому порядку.
У лютому 2021 року Управлінням на підставі частини четвертої статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» було використано законодавчо закріплене право на продовження строку розгляду 1 запита до 20 робочих днів.
Найбільша кількість запитів на інформацію у лютому 2021 року надійшла до Офісу Президента України з міста Києва – 105 запитів (25,5 відсотків від загальної кількості).