Президент:

Офіс:

Президент:

Офіс:

Президент України

Довідка щодо запитів на публічну інформацію, які надійшли до Офісу Президента України протягом січня-листопада 2025 року

За підсумками січня – листопада 2025 року до Офісу Президента України надійшло 4516 запитів на отримання публічної інформації, які були опрацьовані в управлінні доступу до публічної інформації Департаменту з питань звернень та доступу до публічної інформації громадян, що на 10,5 % менше ніж у 2024 році.

Із загальної кількості запитів 2824 (62,5 %) розглядалося у межах компетенції Офісу Президента України, 1692 (37,5 %) надіслано до належних розпорядників інформації для опрацювання в установленому порядку.

За підсумками січня – листопада 2025 року за категорією запитувачів отримано запитів: 4296 (95,1 %) – від фізичних осіб; 130 (2,9 %) – від громадських організацій; 54 (1,2 %) – від засобів масової інформації; 36 (0,8 %) – від  юридичних осіб.

За формою надходження 4222 (93,5 %) запитів отримано електронною поштою, 293 (6,48 %) – поштою та 1 (0,02 %) отримано факсимільною машиною.

За звітний період на підставі частини четвертої статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» було використано законодавчо закріплене право на продовження строку розгляду 16 запитів, відповіді на які було надано в повному обсязі до завершення встановленого законодавством терміну у 20 робочих днів.