Президент:

Адміністрація:

Президент:

Адміністрація:

Президент України

Інформаційна довідка про розгляд інформаційних запитів в Адміністрації Президента України за травень 2018 року

За період роботи з 1 січня по 31 травня 2018 року до Головного департаменту забезпечення доступу до публічної інформації Адміністрації Президента України надійшло 1305 інформаційних запитів.

З 1 січня по 31 травня 2018 року за категорією запитувачів отримано:

  • 1092 (83,7%) – від фізичних осіб;

  • 164 (12,6%) – від юридичних осіб

  • 49 (3,7%) – від громадських організацій.

Протягом травня 2018 року до Головного департаменту забезпечення доступу до публічної інформації Адміністрації Президента України надійшло 325 запитів на інформацію.

  • 283 (87,1%) – від фізичних осіб;

  • 28 (8,6%) – від юридичних осіб;

  • 14 (4,3%) – від громадських організацій.

Окремо зазначаємо, що протягом травня 2018 року Головним департаментом забезпечення доступу до публічної інформації опрацьовано 27 запитів від представників засобів масової інформації. Основна інформація, яка цікавила запитувачів-журналістів: копії документів, на підставі яких присвоєно почесне звання «Заслужений журналіст України» окремим закарпатським журналістам, питання, пов’язані з призначенням членів Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, про додатки 1 та 2 до Указу Президента України від 14 травня 2018 року № 126/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», про отримані Президентом України подарунки у січні-грудні 2017 року.

За формою надходження протягом звітного періоду отримано таку кількість інформаційних запитів:

  • електронною поштою – 262 запити (80,6%);

  • поштою – 43 запити (13,2%);

  • особисто – 19 запитів (5,9%);

  • телефоном – 1 запит (0,3%)

Стосовно строків розгляду запитів на інформацію зазначаємо, що з 325 запитів на інформацію, отриманих у травні 2018 року, строком до трьох днів опрацьовано 42 запити (12,9%) і 283 запити (87,1%) – у встановлений законом 5-денний строк.

Серед загальної кількості запитів, отриманих у травні 2018 року, 231 запит (71,1%) розглянуто в межах компетенції Адміністрації Президента України, 53 запити (16,3%) надіслано до належних розпорядників інформації.

У зв’язку з набранням чинності Закону України від 2 липня 2015 року №577 «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», а також забезпечуючи ефективність реалізації громадянами України права на електронне звернення, Головним департаментом забезпечення доступу до публічної інформації опрацьовано та передано за належністю до Приймальні Президента України 41 звернення (12,6%).

У травні 2018 року Головним департаментом забезпечення доступу до публічної інформації на підставі пункту 4 статті 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації" було використане законодавчо закріплене право на продовження строку розгляду 11 запитів. Відповідь на зазначені запити було надано в повному обсязі до сплину встановленого чинним законодавством 20-денного терміну. Решта запитів були опрацьовані у встановлений чинним законодавством строк, а саме у 5 денний термін.

Протягом травня 2018 року запитувачів цікавила наступна інформація:

  • копії Указів та Розпоряджень Президента України;

  • копії Розпоряджень Глави Адміністрації Президента України;

  • щодо стану розгляду документів про прийняття до громадянства України;

  • про розгляд клопотань стосовно виходу із громадянства України;

Найбільша кількість запитів на інформацію у травні 2018 року до Адміністрації Президента України надійшла з м. Києва – 47 запитів (14,5% від загальної кількості), з-за кордону – 53 запити (16,3% від загальної кількості).