Президент:

Адміністрація:

Президент:

Адміністрація:

Президент України

Інформаційна довідка про розгляд інформаційних запитів в Адміністрації Президента України за жовтень 2018 року

За період роботи з 1 січня по 31 жовтня 2018 року до Головного департаменту забезпечення доступу до публічної інформації Адміністрації Президента України надійшло 2886 інформаційних запитів.

З 1 січня по 31 жовтня 2018 року за категорією запитувачів отримано:

  • 2251 (78%) – від фізичних осіб;

  • 441 (15,3%) – від юридичних осіб

  • 194 (6,7%) – від громадських організацій.

Протягом жовтня 2018 року до Головного департаменту забезпечення доступу до публічної інформації Адміністрації Президента України надійшло 297 запитів на інформацію.

  • 249 (83,8%) – від фізичних осіб;

  • 20 (6,7%) – від юридичних осіб;

  • 28 (9,5%) – від громадських організацій.

Окремо зазначаємо, що протягом жовтня 2018 року Головним департаментом забезпечення доступу до публічної інформації опрацьовано 22 запити від представників засобів масової інформації. Основна інформація, яка цікавила запитувачів-журналістів: про подарунки, отримані під час інавгурації президентом України Петром Порошенком; щодо заробітної плати за вересень 2018 року Президента України, Глави Адміністрації Президента України, його заступників і працівників, які здійснюють інформаційну взаємодію зі ЗМІ; щодо коштів державного бюджету, витрачених у 2018 році на послуги з реклами Президента України Петра Порошенка в мережі Інтернет.

За формою надходження протягом звітного періоду отримано таку кількість інформаційних запитів:

  • електронною поштою – 204 запити (68,7%);

  • поштою – 60 запитів (20,2%);

  • особисто – 33 запити (11,1%).

Стосовно строків розгляду запитів на інформацію зазначаємо, що з 297 запитів на інформацію, отриманих у жовтні 2018 року, строком до трьох днів опрацьовано 88 запитів (29,6%) і 209 запитів (70,4%) – у встановлений законом 5-денний строк.

Серед загальної кількості запитів, отриманих у жовтні 2018 року, 212 запитів (71,4%) розглянуто в межах компетенції Адміністрації Президента України, 43 запити (14,5%) надіслано до належних розпорядників інформації.

У зв’язку з набранням чинності Закону України від 2 липня 2015 року №577 «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», а також забезпечуючи ефективність реалізації громадянами України права на електронне звернення, Головним департаментом забезпечення доступу до публічної інформації опрацьовано та передано за належністю до Приймальні Президента України 42 звернення (14,1%).

У жовтні 2018 року Головним департаментом забезпечення доступу до публічної інформації на підставі пункту 4 статті 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації" було використане законодавчо закріплене право на продовження строку розгляду 9 запитів. Відповіді на зазначені запити було надано в повному обсязі до сплину встановленого чинним законодавством 20-денного терміну.

Також слід зазначити, що 4 запити були передані до Головного департаменту інформаційної політики Адміністрації Президента України для розгляду та відповідного реагування.

Протягом жовтня 2018 року запитувачів цікавила наступна інформація:

  • копії Указів та Розпоряджень Президента України;

  • щодо стану розгляду документів про прийняття до громадянства України;

  • про розгляд клопотань стосовно виходу з громадянства України.

Найбільша кількість запитів на інформацію у жовтні 2018 року до Адміністрації Президента України надійшла з-за кордону – 63 запити (21,3% від загальної кількості), з м.Києва – 67 запитів (25,3% від загальної кількості).